Karta oceny satysfakcji pacjenta Karta oceny satysfakcji Pacjenta Szanowni Państwo! Pragniemy poznać Państwa opinię na temat świadczonych przez nas usług medycznych. Zapewniamy, że ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystywane wyłącznie do podniesienia standardu oferowanych Państwu usług. Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za odpowiedź na poniższe pytania. Ocena w skali od 0 do 5, gdzie 5 jest oceną najwyższą. Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do skrzynki z napisem ANKIETY. Pragniemy poznać Państwa opinię na temat świadczonych przez nas usług medycznych. Zapewniamy, że ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystywane wyłącznie do podniesienia standardu oferowanych Państwu usług. Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za odpowiedź na poniższe pytania. Ocena w skali od 0 do 5, gdzie 5 jest oceną najwyższą. Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do skrzynki z napisem ANKIETY. REJESTRACJA Jak, w skali 0-5 ocenia Pani/Pan poziom obsługi pacjenta w rejestracji? 1. Kontakt telefoniczny z przychodnią ---012345 Uwagi... 2. Sprawność obsługi ---012345 Uwagi... 3. Rzetelność uzyskanej informacji ---012345 Uwagi... 4. Czas oczekiwania na obsługę ---012345 Uwagi... PIELĘGNIARKI Jak, w skali 0-5 ocenia Pani/Pan poziom obsługi personelu pielęgniarskiego? 5. Fachowość wykonanej usługi medycznej ---012345 Uwagi... 6. Przekaz informacji ---012345 Uwagi... 7. Stosunek pielęgniarek do pacjenta ---012345 Uwagi... 8. Czas oczekiwania przed gabinetem ---012345 Uwagi... LEKARZE Jak, w skali 0-5 ocenia Pani/Pan poziom opieki lekarskiej nad pacjentem? 9. Fachowość wykonanej usługi medycznej ---012345 Uwagi... 10. Przekaz informacji ---012345 Uwagi... 11. Stosunek lekarza do pacjenta ---012345 Uwagi... 12. Czas oczekiwania przed gabinetem ---012345 Uwagi... Informacje o osobie ankietowanej Płeć ---KobietaMężczyzna Wiek ---18-4041-60powyżej 60 lat Wykształcenie ---podstawowezawodoweśredniewyższe Z jakiej usługi medycznej korzystał(a) dziś Pan(i) w przychodni: ---Lekarz Pierwszego Kontaktu (NFZ POZ)Lekarz specjalistaMedycyna Pracy (badania profilaktyczne)Świadectwa morskie